
Onko investointisi uusasiakashankintaan kannattava?
Uusasiakashankinnan keinojen tehokkuutta voi olla vaikea arvioida. Auki laskettu investoinnin tuotto kertoo selkeästi, mikä toimii ja mikä ei. NBO:n asiakkaana voit nyt seurata yhteistyön tuottavuutta entistä helpommin.
Moni ulkoistuskumppani toimittaa myynnille myyntiputken alkupään tunnuslukuja (usein tapaamisia), mutta varsinaiset myynnin tulokset eivät vaikuta kiinnostavan, mikäli asiakas ei itse muistuta asiasta. Meille lopputulos, eli asiakkaidemme myyntimenestys, on jo pitkään ollut tärkein päämäärä.
Pyrimme kaikessa siihen, että investointi NBO:n palveluun tuottaa suhteessa eniten euroja verrattuna muihin uusasiakashankinnan vaihtoehtoihin. Tämä on rohkea tavoite, mutta kyvykkyytemme kerätä ja analysoida dataa auttaa selvittämään, mitä parhaan mahdollisen tuoton saavuttamiseksi eri tilanteissa pitää tehdä. Nyt sinun on entistä helpompi seurata yhteistyömme tuloksellisuutta.
Seuraamme myyntituloksia yhdessä
NBO:n tapa toimia perustuu keskusteluihin, joilla haemme ymmärrystä kohderyhmäsi tilanteesta ja näkemystä ostopäätökseen osallistuvilta päättäjiltä. Näiden keskustelujen tavoite on aina yhteinen tavoitteidesi kanssa: saada aikaan todellisia tarjouksia ja myyntituloksia.
Keskusteluissa sovittujen tapaamisten tehtävänä ei ole täyttää myyjiesi kalentereita turhilla aktiviteeteilla, vaan seuraamme tuloksia (tarjouskantaa ja kauppoja) yhdessä. Oma palkitsemismallimme perustuu tietysti samoihin mittareihin. Koska investointi ilman tuottovaatimusta ei ole investointi vaan kulu, haluamme tehdä tiedon yhteistyön tuottavuudesta läpinäkyväksi.
Voit nyt saada tiedot investoinnin tuotosta Dashboardiin
Asiakkaanamme saat nyt halutessasi ensikauppojen ja investoinnin erotuksen näkyviin Dashboard-järjestelmään. Avoimuus siitä, tuottaako yhteistyö tuloksia vai ei, auttaa meitä molempia kehittämään ja vahvistamaan oikeita asioita – ajoissa.
Dashboardista voit tarkastaa, missä vaiheessa investointisi yhteistyöhömme on alkanut tuottaa tulosta ja mikä on tilanne kyseisellä hetkellä. Kuvaajasta näet kumulatiivisen investoinnin arvon, tarjouskannan ja ensikaupat. Ensikauppoihin sisällytämme vain asiakkuuden ensimmäisen kaupan, johon olemme vaikuttaneet, emme lisämyyntiä. Seulomme siis tarkkaan ne kaupat, joihin olemme vaikuttaneet.
Ota yhteyttä, jos haluat aktivoida näkymän Dashboardiin. Jos et vielä ole asiakkaamme ja haluat kokeilla yhteistyötä kanssamme, täytä alta löytyvä lomake, ja kerromme mielellämme lisää.
Jatkossa asiakkaamme saavat halutessaan investoinnin tuoton näkyviin Dashboardiin.
Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä
Opas B2B-myynnin ulkoistamiseen – Näillä vinkeillä onnistut
Myynnin ulkoistaminen osaavalle kumppanille vapauttaa aikaasi ja parantaa myynnin onnistumisen todennäköisyyttä. Lue oppaastamme, miten saat ulkoistuksen toimimaan mahdollisimman tehokkaasti.
Lue lisääUusasiakashankinnan keinot vertailussa
Myynnin ulkoistus, buukkaus, telemarkkinointi tai tapahtumat – B2B-myynnillä on useita vaihtoehtoisia keinoja uusien asiakkaiden hankintaan. Vertailimme eri keinojen vahvuuksia ja heikkouksia.
Lue lisää