
Opas B2B-myynnin ulkoistamiseen – Näillä vinkeillä onnistut
Myynnin ulkoistaminen osaavalle kumppanille vapauttaa aikaasi ja parantaa myynnin onnistumisen todennäköisyyttä. Lue oppaastamme, miten saat ulkoistuksen toimimaan mahdollisimman tehokkaasti.
Myynnin ulkoistaminen sopii erityisesti vaativan ratkaisumyynnin parissa toimiville yrityksille, joiden kohderyhmänä ovat suuret ja keskisuuret yritykset. Ulkoistuskumppani edustaa brändiäsi, joten valintaan kannattaa panostaa.
Vertailimme aiemmin blogissamme B2B-myynnin keinoja uusasiakashankintaan. Jos myyntiprosessin alkupään ulkoistus on organisaatiosi tavoitteisiin sopivin ratkaisu, löydät ilmaisesta oppaastamme vinkkejä siihen, miten saat ulkoistuksen toimimaan tehokkaasti ja kuinka vältät siihen liittyvät haasteet.
Ota hyödyt irti myynnin ulkoistuksesta
Myynnin ulkoistus auttaa priorisoimaan myyjien ajankäyttöä, skaalaamaan resursseja ja reagoimaan joustavasti muuttuviin tilanteisiin. Ulkoistamalla voit myös välttää rekrytointiin liittyvät riskit. Lisäksi saat käyttöösi kumppanin kokemuksen ja asiantuntemuksen.
Myynnin ulkoistus – Lataa ilmainen opas
Ilmainen oppaamme antaa vinkkejä onnistuneeseen myynnin ulkoistukseen. Saat näkökulmia sekä ulkoistustyön että koko myyntiprosessisi johtamiseen.
Ulkoista NBO:lle – ja hyödynnä tekoälyn voima myynnissäsi
Yli kymmenen vuoden kokemuksemme ja tarkasti hiottu, datalähtöinen myyntistrategiamme avaa sinulle ovet uusiin myyntimahdollisuuksiin ja kestäviin kumppanuuksiin.
NBO:n tapa toimia perustuu keskusteluihin, joiden avulla saat ymmärrystä ostajistasi, lisäät myyntisi tehokkuutta ja saavutat parempia tuloksia. Käytössäsi ovat asiantuntevat ammattilaisemme ja tekoälyä hyödyntävä Dashboard-työkalu, josta näet uusmyynnin tilanteen reaaliajassa. Toteuta myynnin ulkoistus laadukkaasti: tutustu palveluihimme ja kysy meiltä lisää.
Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä
Onko investointisi uusasiakashankintaan kannattava?
Uusasiakashankinnan keinojen tehokkuutta voi olla vaikea arvioida. Auki laskettu investoinnin tuotto kertoo selkeästi, mikä toimii ja mikä ei. NBO:n asiakkaana voit nyt seurata yhteistyön tuottavuutta entistä helpommin.
Lue lisääUusasiakashankinnan keinot vertailussa
Myynnin ulkoistus, buukkaus, telemarkkinointi tai tapahtumat – B2B-myynnillä on useita vaihtoehtoisia keinoja uusien asiakkaiden hankintaan. Vertailimme eri keinojen vahvuuksia ja heikkouksia.
Lue lisää