Yritystietopalvelu testipenkkiin mahtavien yritysten kanssa
Wow. Muuta en osaa sanoa, kun kesälomat ja samalla tilikautemme päätös lähestyvät. Vuosi sitten päätimme ottaa isoja askeleita yritystietopalvelumme jalkautuksessa, ja muutimme mm. myynnin strategiaamme luopumalla new business -myynnistä sellaisena kuin sitä viime vuodet oli tehty.
Kyllähän siinä puntti hieman tutisi, mutta palveluliiketoimintaa harjoittava yritys ei voi ryhtyä kehittämään ohjelmistoplattaa ja kasvaa samalla ydinbisneksessään asiakkuuksittain.
Huikea tilikausi takana
Riskinotto kannatti! Ilokseni voin todeta, että yritystietopalvelun kehitys on edennyt lupaavin tuloksin ja strategiamuutoksesta huolimatta kuukausilaskutuksemme kasvoi kauden aikana yli 70 %! Kasvu ylitti jopa new business-strategian aikaiset harppaukset.
Ei tulos toki automaationa tälläkään kertaa syntynyt, vaan töitä on tehty ja työpanos suunnattu oikein. Nykyasiakkaisiin keskittyminen on antanut mahdollisuuden panostaa asiakkuuksiin entistä enemmän ja monessa tapauksessa yhteistyö on laajentunut.
Avainluvuistamme tarkemmin lisää syksyllä, kun tilinpäätös valmistuu, mutta voin jo tässä vaiheessa todeta, että voi kokeilla perässä pistää koko strategia ja mittaristot uusiksi kohti samoja lukuja – ei tule vapaa-ajan ongelmia. 😊
Yritystietopalvelun pilottiasiakkaat valittu
Mutta siihen tärkeimpään. Olemme halunneet kehittää yritystietopalveluamme mieluummin yhdessä asiakkaiden kanssa kuin kulmahuoneesta käsin. Kumppanimme Exoven kanssa kehitettyyn prototyyppiin on kerätty jo vaikuttava määrä dataa.
Nyt olemme valinneet asiakkaidemme joukosta viisi pilottikumppania testaamaan sisältöä, antamaan palautetta ja auttamaan meitä viimeistelemään markkinoiden paras yritystietopalvelu, joka tulee helpottamaan myynnin ammattilaisten arkea.
Elokuussa käynnistyvä pilotti saadaan toteuttaa rautaisten ammattilaisten kanssa. Nämä yritykset pääsevät ensimmäisinä hyötymään uudesta palvelusta ja tutkimaan suljetun datan mahdollisuuksia tiimeilleen. Jokainen yritys tuo erilaista, mutta palvelun kannalta olennaista näkemystä kehitykseen. Kerronpa heistä muutamalla sanalla:
Taiste
Taiste on digitaalisten palveluiden kiistaton ammattitalo ja tuo pilotointiin tärkeää näkemystä jo ihan käytännön toimivuutta ajatellen. Olemme seuranneet heidän innovointikykyään aitiopaikalta ja odotamme tulevaa innolla!
Filosofian Akatemia
Valmennuksiin, konsultointiin ja tutkimuksiin erikoistunut Filosofian Akatemia mahdollistaa moniin organisaatioihin parempia johtajia ja itseohjautuvampia tiimejä. Järjestelmiä käyttävät, tai jättävät käyttämättä, ihmiset, joten Filosofian Akatemian näkemys on valtavan arvokas.
HiQ
HiQ on tunnettu menestyksekkäistä digitaalisista ratkaisuistaan, sekä integraation ja automaation mahdollistavista toimituksistaan. Voimme pohtia yhdessä itse palvelun lisäksi sen yhdistämistä muihin organisaatioiden työkaluihin ja prosesseihin. Tämä on olennainen osa mitä tahansa järjestelmäkehitystä.
Efima
Yksi pitkäaikaisimmista asiakkuuksistamme, Efima, on vienyt monen yrityksen liiketoiminnalliset sovellukset ja järjestelmät uudelle tasolle puhumattakaan koneoppimisen ja keinoälyn ratkaisuista. Saamme varmasti vankkaa näkemystä palvelumme seuraaviin askeleisiin.
Avidly
Sokerina pohjalla komeilee markkinoinnin ja teknologian upeasti yhdistävä Avidly. Heidän ajatuksensa niin työkalumme kehityksestä kuin erityisesti markkinoinnin tarpeisiin vastaamisesta antaa NBO:lle tärkeitä askelmerkkejä kehitykseen!
Rentouttavaa kesää!
Haluan kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta tilikaudesta. Te oikeutatte yrityksemme olemassaolon. Erityiskiitos mainitsemilleni pilottikumppaneille, arvostan mahdollisuutta valtavasti. He käyttävät aikaansa, jotta voisimme tuoda markkinaan palvelun, joka tuo myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille jotain aidosti uutta.
Odotan siis kesälomaa innolla, mutta kummasti kutkuttelee päästä elokuussa takaisin töihin! Pysy kuulolla, meillä on syksyllä varmasti mielenkiintoista kerrottavaa! 😉
Kiinnostuitko? Kysy lisää!
Saatat olla kiinnostunut myös näistä
Mitataanko teillä myynnin tehokkuutta tapaamisin? Mitä siitä seuraa?
Olo on kuin aikanaan mäkikotkalla Seiskan kannessa: En voinut enää vaieta! Tämän blogijulkaisun päällimmäisin syy kun on muodostunut saamistani...
Lue lisääYritystietopalvelu, joka tuottaa hakutulosten sijaan myyntituloksia
B2B-ratkaisumyynnin edelläkävijä NBO tuo markkinoille työkalun, joka tarjoaa myyjille tietoa yritysten avoimista bisnespäätöksistä.
Lue lisää