Blogi

Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta. 

 

Q4: Tuo Deja Vu -Quarter

23.11.2017 Jani Ojala

En nyt osaa sanoa syytä, mutta ilmiö tapahtuu aina vuoden viimeisellä neljänneksellä kiivaimmin. Kauppaa klousataan aktiivisesti (tästä deja vusta...

Lue lisää

Mukavuudenhalu maksaa menestyksen verran

08.11.2017 Jani Ojala

Takanani on yksi vaativimmista 12 kuukaudesta. New Business Officen kehittämisessä on riittänyt tehtävää, myynti on kovaa peliä, kuten aina ja...

Lue lisää

Ostajan haaste: Ilmianna hyvä myyjä tai asiakaskokemus!

10.10.2017 Jani Ojala

Olen viime viikkoina seurannut mielenkiinnolla trendiä sosiaalisessa mediassa: Nordic Business Forumin euforisten kokemusten jakamisen lisäksi...

Lue lisää

Asiakaskokemuksen laatuvaatimuksista eri kohtaamispisteissä -Miksi hyvin valmisteltu ei olekaan puoliksi tehty?

18.08.2017 Jani Ojala

”Oi että, kun on kiva päästä pitkästä aikaa ulos syömään! Oikein jo hekumoin tässä, että saisi mahdollisimman paskaa alkuruokaa ja sitten pääruoka ja...

Lue lisää

Myynnin ammattilainen: Löydä sisäinen Numero-Niilosi!

11.08.2017 Jani Ojala

Harmittaa monen myyjän puolesta, miten vähän he kiinnittävät huomiota potentiaalisen tai nykyisen asiakasyrityksen tunnuslukuihin. Myyjän mindsetiin...

Lue lisää

Saako yrittäjä pitää pitkää kesälomaa?

21.06.2017 Jani Ojala

Suomessa tuntuu olevan kunnioitettavaa, kun piti viimeksi viikon lomaa vuonna 1998 ja silloinkin, koska sai sydänkohtauksen stressistä. Olet huono...

Lue lisää

Asiakaskokemus on äärimmäisen tärkeä asia. New Business Officella se on myös julkinen asia!

11.05.2017 Jani Ojala

Arvoisat asiakkaat, olkaa huoleti. Otsikosta huolimatta New Business Office ei jatkossakaan huutele julkisesti asiakkaistaan. Kyse on jostain muusta...

Lue lisää

Tahtoa, rohkeutta, tietoa

07.05.2017 Janne Airaksinen

Ennen kuin munasolu hedelmöittyy, joutuvat siittiöt kulkemaan pitkän matkan ja käymään kovan taiston. Tätä taistoa voisi hyvin verrata myyjän...

Lue lisää

New Business Office ansaitsi Kauppalehden Menestyjä ja Kasvaja -sertifikaatit jo toisena vuonna peräkkäin

10.04.2017 Jani Ojala

Tehtävämme on luoda asiakkaillemme selkeää kilpailuetua -ei ainoastaan menestystä myynnin tunnusluvuissa tai businesskriittistä dataa heidän...

Lue lisää